איך קוראים לתות שהגזים עם שנת הצהריים?תות הנח המון
איך קוראים לתות שהגזים עם שנת הצהריים?תות הנח המון
כשאומרים לי שאני כוכב אני מאדים ובצדק!
כשאומרין לי שאני כוכב אני ישר מאדים. ובצדק.
רציתי להפתיע את החבר שלי בעבודה בפרחים, אבל במקום שהוא עובד יש שלט שאוסר כניסה לזרים. הכנסתי פרח פרח.
הסלוגן של זק"א צריך להיות – שירות סוף הדרך…